مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 08:202021-11-22ورزشي

شهرداری همدان-مس کرمان/ شهرداریچی ها به دنبال حفظ ثبات 


تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته هفتم لیگ یک فوتبال کشور امروز عصر در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج به مصاف مس کرمان می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از سری رقابت های لیگ یک فوتبال کشور و در هفته هفتم آن، شاگردان رضا طلایی منش در یک جدال حساس و خانگی از ساعت 14:15 به مصاف مس کرمان رده هشتمی می روند.

شهرداریچی ها در این بازی مشکی پوش خواهند بود و مسی ها با لباس نارنجی رنگ حاضر خواهند شد.

این دیدار به صورت زنده از شبکه استانی همدان پخش خواهد شد و حضور تماشاگران در ورزشگاه بنا به دستور ستاد ملی کرونا در ورزش و سازمان لیگ ممنوع است.

هر دو تیم شهرداری همدان و مس کرمان در هفته ششم موفق به کسب تساوی شدند و برای حفظ ثبات در میانه بالای جدول نیاز به کسب سه امتیاز این بازی دارند.

این بازی برای فرزاد حسین خانی سرمربی جوان مسی ها بسیار حیاتی محسوب می شود زیرا در پی کسب نتایج نه چندان مطلوبی که با مس کرمان داشته است در لبه پرتگاه قرار دارد و شاید آخرین فرصت او برای اثبات شایستگی های فنی اش باشد.

از آن طرف رضا طلایی منش با انبوهی از تجربه، چشم انتظار درخشش مجدد ستاره خود یعنی محمد صابری زاده مرد اول و سنگربان شهرداریچی هاست و در پی تداوم روند موفقیت آمیز تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ یک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری همدان-مس کرمان/ شهرداریچی ها به دنبال حفظ ثبات 

شهرداری همدان-مس کرمان/ شهرداریچی ها به دنبال حفظ ثبات